Kategoria: BiznesArtykuł autorstwa: 30 września 20140 komentarzy

Niezawodna prezentacja

Klienci są ważnym, jeśli nie najważniejszym elementem rynku. To oni decydują o tym, na co wydadzą pieniądze i jaki produkt znajdzie się w ich posiadaniu. Ale to nie wszystko. Klienci oczekują też odpowiedniego traktowania ich samych. Nic nie działa tak dobrze, jak profesjonalna obsługa, która zna się na rzeczy.

Chwila prawdy

Dziś zakupy w Internecie nie dziwią już prawie nikogo. Większość osób przyzwyczaiła się, że oferty wielu sklepów czy producentów można obejrzeć na ekranie własnego komputera. Jednak jeszcze kilka lat temu zakupy on-line nie były tak popularne. Nie do pomyślenia było to, żeby kupić ubrania, elektronikę czy nawet akcesoria domowe bez wizyty w sklepie i obejrzenia wybranej rzeczy. Dodatkowo, zawsze można było zapytać o opinię kogoś z obsługi – i najczęściej właśnie taką oceną kierowali się klienci. Przyszedł jednak czas na zmiany i krok na przód. Stopniowo wiele dziedzin życia zaczęło przenosić się w przestrzeń wirtualną, która stawała się dostępna dla mieszkańców najodleglejszych zakątków nie tylko Polski, ale i Europy. Taki sam los czekał szeroko pojęty handel detaliczny i hurtowy. Klient poznaje produkt za pośrednictwem stron internetowych, na których znajdują się zdjęcia, prezentacje, opinie innych użytkowników, specjalistów i producentów.

Premium, High, Medium, a może Optimum?

W świecie, gdy każdy jest zabiegany, wiele osób próbuje robić kilka rzeczy jednocześnie. Najłatwiej jest łączyć działania w domu, ponieważ właśnie tam czeka na nas najwięcej obowiązków. Z pomocą przyszły nowoczesne technologie. Wydawałoby się, że nic nie zastąpi wizyty w sklepie oraz zobaczenia i dotknięcia produktu. Namiastką tego jest fotografia produktowa – umożliwiająca zapoznanie się z produktem, bez konieczności wychodzenia z domu. Ta metoda prezentacji jest coraz bardziej popularna i chętnie wykorzystywana przez sklepy internetowe. Specjalistami od tego rodzaju fotografii są agencje interaktywne. Wszyscy zainteresowani usługami mogą wybrać jeden z czterech pakietów: Premium, High, Medium lub Optimum. Szczegóły każdej oferty są dostosowywane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań zleceniodawców.

Klienci coraz bardziej świadomie wybierają rzeczy, za które płacą. W kilka minut są w stanie zdecydować się na zakup konkretnego produktu lub definitywnie z niego zrezygnować. Wszystko zależy od sposobu prezentacji oferty oraz dbałości o zadowolenie wymagającego klienta.

Dodaj komentarz