Kategoria: MotoryzacjaArtykuł autorstwa: 10 września 20140 komentarzy

Oklejanie samochodów

Chyba każdy zgodzi się ze stwierdzeniem, że samochody ułatwiają codzienne życie. W czasie, kiedy coraz większą popularnością cieszy się ciche życie na przedmieściach, auto to wygodne rozwiązanie komunikacyjne dla tych, którzy muszą daleko dojeżdżać do pracy. Oprócz tego posiadanie samochodu daje nam dużą swobodę przemieszczania się – spontaniczny wypad na weekend? Z samochodem to nie problem! Musimy przewieźć coś większego? Pakujemy to do bagażnika i po kłopocie!

Mobilna reklama

Niestety to, że samochody są obecnie stosunkowo tanie (przynajmniej te używane) oraz fakt, że wiele osób decyduje się na zrobienie prawa jazdy sprawia, że auta są praktycznie wszędzie. Ma to dużo minusów – korki, zanieczyszczenie środowiska, wypadki… Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! – okazało się, że samochód to doskonały nośnik dla reklamy! Jak to możliwe?

Po pierwsze – samochód jest niewielki – dlatego przygotowanie „pasującej” na niego reklamy, a następnie oklejenie go nią w odpowiedni sposób nie wiąże się z dużymi kosztami. Po drugie – samochód, jak wszyscy wiemy, jest maszyną mobilną, dzięki czemu zasięg reklamowanego produktu automatycznie się zwiększa. Po trzecie – okazuje się, że korek w mieście też może mieć swoje zalety! Istnieje spora szansa, że znudzony kierowca, zmęczony przeklinaniem i ziewaniem, zacznie błądzić wzrokiem po okolicy i natknie się na naszą reklamę, która prawdopodobnie zapadnie mu w pamięć. Same zalety! A jak wygląda oklejanie samochodów w praktyce?

Zamiast lakiernika

Pierwsze pytanie, które się nam nasuwa, brzmi – czy reklama naklejona na samochód nie zacznie po jakimś czasie wyglądać nieestetycznie? Bez obaw – folie używane do oklejania samochodów są obecnie najwyższej jakości, przez co trzymają się od momentu nałożenia do momentu zdjęcia. Dodatkowo pokrywane są specjalnym laminatem, który chroni je przed czynnikami atmosferycznymi, takimi jak opady czy promieniowanie UV. Drugie pytanie – czy taka zmiana jest odwracalna? I tutaj kolejna dobra wiadomość – jeżeli reklama przestanie być potrzebna, albo będziemy sobie chcieli przypomnieć, jaki mamy kolor karoserii, możemy bez problemu ściągnąć nałożoną wcześniej folię bez szkody dla auta!

Pamiętajmy też, że oklejanie samochodu nie musi być związane z marketingiem. Folie produkowane są na zamówienie, mogą być jednobarwne lub posiadać konkretne wzory, dzięki czemu stanowią świetną alternatywę dla lakieru samochodowego, a także pomagają ukryć ślady niezbyt rozsądnego użytkowania auta.

Dodaj komentarz