Atmosfera wręczania prezentów wisi w powietrzu, podobnie jak niska temperatura, która nasuwa na myśl, co najlepiej podarować klientom – odzież reklamową z logo Twojej firmy.
W galeriach handlowych od paru tygodni stoją już choinki, w telewizji lecą świąteczne reklamy, a w radio kolędy. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że sezon zimowy zaczęliśmy pełną parą. Ale zima to nie tylko okres radosnych przygotowań do świąt, ale również okres mrozów i przeziębień. Dlatego ważne, żeby zadbać o siebie i zacząć się ciepło ubierać. To idealny czas, by podarować swoim klientom odzież reklamową z logo Twojej firmy.
Ocieplana odzież reklamowa na ferie lub do pracy
Prowadzisz szkółkę narciarską? Sklep ze sprzętem sportowym albo materiałami budowlanymi? Pomyśl o swoich klientach! Niektóre zawody wymagają pracy w ciężkich warunkach, w nawet najgorszą pogodę. Osobom wykonującym takie prace, na pewno przyda się polar lub ciepła kurtka z chroniącą przed wiatrem membraną Windstopper. Jeśli zamieścisz na odzieży reklamowej swoje logo, Twoi klienci będą pamiętać o tym, komu zawdzięczają ciepło i komfort w te najcięższe dni w roku. Odzież reklamowa przeznaczona jest nie tylko dla pracowników, ale również dla osób aktywnie spędzających czas wolny zimą. Możesz ją podarować dzieciom na obozie narciarskim czy klientom biura podróży.
Jaka powinna być odzież reklamowa na zimę?
Decydując się na wypuszczenie odzieży reklamowej z logo, warto postawić na jakość. Nie ma sensu obdarowywać klientów ubraniem, które szybko wyląduje w koszu. Zamiast zaoszczędzić, zmarnujesz pieniądze przeznaczone na kreacje wizerunku firmy, gdyż osiągniesz odwrotny od zamierzanego efekt marketingowy – Twoja firma będzie kojarzona z bylejakością. Postaw na polary, ocieplane bezrękawniki i kurtki szyte z wysokogatunkowych polskich dzianin. Zadbaj o to, by kurtki były wyposażone w chroniącą przed wiatrem membranę Windstopper. Zamów wersję z nieprzemakalnego oddychającego materiału Thermo Shell, lekkiego Thermo Pile, zapewniającego utrzymanie naturalnej temperatury ciała lub z ociepliną Thermo Control. Dodatkowo odzież reklamowa powinna mieć ściągacze, wysoki kołnierz czy odpinaną wewnętrzną warstwę polarową.
Odzież reklamowa nosi logo Twojej firmy, więc powinieneś zadbać o to, by wyróżniała się wysoką jakością i estetyką wykonania. Obdarowani klienci na pewno docenią Twój gest i w przyszłości wybiorą produkty Twojej firmy.
Tekst powstał przy współpracy z profesjonalną szwalnią odzieży reklamowej Wave Group.